Thursday, November 26, 2009

Salam Aidiladha


Ari ni last days aku kerja..esok cuti..tu dah buat entry ni..hehehe..kebetulan today tak la busy sangat..just settle down apa yang perlu before cuti raya..

Raya haji tahun ni rasa lain skit dari 4 tahun yang lalu, sebab ni le 1st time raya haji aku pulang ke kampung..sejak pindah kerja ke Sabah dulu..aku hanya menyambut raya haji di kejauhan Laut China Selatan..pernah sekali dalam tahun 2005 aku join group UiTM Sabah ada buat program gotong royong masak beramai-ramai..memang best..kenangan yang sangat manis..buat kat rumah Ustaz Arshad..sup tulang memang kaw..just in memory..

Tahun ni aku raya haji ke perak..lama tak balik perak then, kebetulan nak tengok sepupu baur farzana Ahmad Fikri Haziq..jadi dikesempatan ini aku ucapkan Selamat menyambut Aidil Adha kepada semua kawan-kawan semoga kehadiran aidil adha membawa seribu rahmat dan keberkatan buat kita semua..sama-samalah kita hayati erti pengorbanan yang sejati..

post signature

0 comments:

Post a Comment