Friday, October 24, 2008

camne la status aku..???

emm..macam2 perasaan bermain didada ni..tak tau nak cakap.. tadi telefon spa..rupanya aku simpanan tapi masih kiv sebab diaorg nak check ngan jpa pasal degree aku layak ke dilantik dalam jawatan..pelik bin ajaib betul rase.. ya, allah permudahkan lah laluan ku untuk mencapai kerjaya sebagai PTM.. simpanan pun masih ada harapan lagi..tolonglah ya Allah hanya pada mu tempat aku memminta pertolongan dan berserah..

aku memohon keberkatan hari jumaat yang mulia ini..hari penghulu segala hari..aminn..makbulkan lah doa ku ya Allah. aku momohon keberkatan dan kemudahan dari mu ya Allah..demi masa depanku,anakku..keluargaku dan agamaku..

nampaknye masih kena tunggu le camno.. next week lak ade panggilan interview lagi..camno nak buat ni..nak pi ke tak.. confuse betul eden ni.. status interview PTM masih ding dong2 lagi.. emm..hai,confuse..confuse..

1 comments:

hah said... ~~ Balas Komen ini ~~

camana? dah tau status ker? dgr biter skang tgh panggil yg reserve lak.

Post a Comment