Sunday, May 8, 2011

Happy Mothers Day


Allhamdulillah..hari ni hari ibu..Di nak ambil kesempatan ini mengucapkan Selamat Hari Ibu kepada my lovely mak Siti Maimunah Fakeh dan my lovely ibu mertua Zainah binti Din, terima kasih Ya Allah mengurniakan aku dua ibu yang sangat baik dan penyayang. Mak, terima kasih dia atas segala kasih sayang, jasa,doa dan pengorbanan yang telah diberikan..

Di doakan semoga Allah kurniakan kedua-dua ibu tersayangku ini usia yang berkat, kesihatan yang baik, ketenangan , kesabaran yang tinggi, kebahagiaan dan kejayaan di dunia dan akhirat.

Di jugak mengambil kesempatan ini mengucapkan Selamat Hari Ibu kepada Yong, Kak Norul, Kak Nor, Kak Nine, Kak Shida, Tasya, kengkawan berlogger yang bergelar ibu..dan semua ibu-ibu diseluruh dunia..Semoga Allah kurniakan kita kesabaran, ketabahan dan kekuatan dalam menjalankan tanggungjawab dan amanah sebagai ibu..semoga kita menjadi anak yang solehah kepada ibu tersayang, berjaya mendidik anak-anak kita menjadi anak yang solehah di dunia dan akhirat..


" SeLaMaT HaRi IbU "

post signature

3 comments:

Nin3 said... ~~ Balas Komen ini ~~

Thanks! Di...Selamat Hari Ibu..

shakila said... ~~ Balas Komen ini ~~

salam kak...selamat hr ibu utk akak gk...akak seorg ibu n isteri terbaik yg pnh kite knl...moga akak menjd seorg yg blh menjadi contoh utk kite gk :)

Nordiana Nordin said... ~~ Balas Komen ini ~~

@shakilaterima kasih ila,akak tak layak dapat pujian tu ila, akak insan yang kerdil, lemah dan serba kekurangan..semua yang baik datang dan pemberian dari Allah

Post a Comment