Monday, June 15, 2009

allhamdulillah..rezeki untuk kami

allhamdulillah, jumaat lepas 12/6 angah bagitau ada surat dari SPA untuk aku, kebetulan aku masih di Kl..jadi sabtu tu aku ikut mak balik ke Sungai Buloh. Allhamdulillah, akhirnya impian aku untuk memegang jawatan Pegawai Teknologi Maklumat (PTM) tercapai..setelah hampir 3 kali aku cuma interview di SPA..syukur Ya Allah, atas rezeki mu ini..rezeki untuk kami bertiga...

surat setuju terima dah pun aku isi dan berikan pada mak, mintak tolong aishah hantarkan ke SPA..

tadi dalam kul 12.30 a.m aku call JPA untuk dapatkan tarikh lapor diri yelah senang untuk aku untuk buat persediaan..Pn. Asmah cakap lapor diri 2/7..emm, nampaknye sampai hujung bulan ni aje la aku di sini..menamatkan tempoh perkhidmatan aku kat uitm ni..

maybe UiTM bukan dihatiku lagi..yelah terasa gak ngan UiTM ni..dulu tahun 2007 aku apply PTM interview pun tak kena panggil..aku terima maybe sebab masa tu aku lom confirm lagi..tahun lepas aku kena panggil interview 30/4 tapi aku tak dapat pergi sebab masa tu aku dah pun selamat bersalinkan my lovely princess..tapi yang sedih tahun ni aku apply pun tak kena panggil lagi..nape entah? tertanya2 aku..emm, aku anggap aje rezeki aku nak jadi PTM bukan di UiTM..

ape2 pun aku bersyukur dengan rezeki mu ini Ya Allah, walaupun kena berjauhan dengan my lovely hubby buat sementara waktu hingga dia transfer ke shah alam, maybe itu pengorbanan yang kena kami lakukan,.semoga rezeki mu ini memberi keberkatan dan kebahagiaan pada hidup kami masa depan..aminnn..

2 comments:

ashiena said... ~~ Balas Komen ini ~~

tahniah.. :)

Nordiana Nordin said... ~~ Balas Komen ini ~~

tq very much

Post a Comment