Thursday, June 11, 2009

last day training

allhamdulillah..akhirnya selesai kursus aku utk modul MS SQL Server 2005..lega rasa hati ni..yelah dari bulan 3 aku kursus kat Info Trek ni..

dok berulang alik dari sabah ke kl..paling sian zana le mane aku pergi dia mesti ada..dok keje naik turun flight aje le minah tu..yang paling aku rase bertuah sebab dia jenis tak kisah dok mana2 nursery pun..

mula2 dulu dia duk nursery kat ktak..kali ni hantar kat nursery kementerian kesihatan..dia lebih suka nursery ni..pergi dan balik pun senyum2..aishah kata siap dia manja ngan cikgu dia lagi..nak balik babai cikgu dan kawan..

yang paling aku bosan bile naik putra pagi2..dah le penuh cam sardin..pastu tengok org berlari sane sini..emm, yelah tak biasa ngan keadaan camtu yelah aku pi keje tak terkejar2 camtu..bersyukur lak pi keje dalam keadaan tenang dan aman aje..

hari ahad aku akan balik semua ke sabah..continue the life at there..
emm.ok..lega..selesai akhir kursus aku

0 comments:

Post a Comment