Friday, July 2, 2010

Setahun Sudah Berlalu..

Auditorium JPM tempat aku lapordiri..



Allhamdulillah, hari ini genaplah setahun perkhidmatan aku dalam gomen..sedar tak sedar dah setahun aku masuk ke perkhidmatan ini..aku lapor diri di JPA pada 2/7/2009.. lapordiri di auditorium jabatan perdana menteri. Di sinilah, aku dilantik dan berikrar untuk menjadi penjawat awam yang cemerlang dalam membantu pembangunan dan pentadbiran Malaysia..insyaallah, akan aku tunaikan amanah ini dengan hati yang ikhlas dan komited.

Kebetulan 2/7 jatuh pada hari jumaat yang mulia ini..semoga keberkatan hari jumaat yang mulia ini membawa seribu rahmat dan keberkatan dalam kerjaya dan hidup ku Ya Allah.

Hampir setahun juga aku tinggalkan sabah..hidup sendiri menguruskan anakku..terlalu banyak cabaran dan dugaan yang terpaksa ku tempoh dan kulalui..namun aku tahu ada hikmahnya setiap segala yang menimpa diri..aku bersyukur Ya Allah atas rezeki darimu ini..dan redha terhadap segala dugaan dan cabaran yang dialami..semoga semua ini menjadikan cintaku semakin mekar dan teguh buatmu hanya engkau yang maha mengetahui segala yang terbaik untukku......


post signature

4 comments:

eelobor said... ~~ Balas Komen ini ~~

semoga menempuh kehidupan yang lebih baik

Nordiana Nordin said... ~~ Balas Komen ini ~~

terima kasih..tolong doakan..

*∽ IZAN ∽* said... ~~ Balas Komen ini ~~

wahhh ... semoga suksess selalu! dapat kerja kat gomen tu dah kira sebagai satu permulaan yang baik InsyaAllah!

Nordiana Nordin said... ~~ Balas Komen ini ~~

@*∽ IZAN ∽* tq, izan..

Post a Comment