Monday, August 9, 2010

Aduhh..Retak La Pulak..



Hari ni aku masuk ofis setelah 4 hari bercuti menjaga my princess yang kena chicken pox..terkejut aku bila sampai aje ofis tengok pintu nak masuk ke bilik aku dah kena block dengan tanda bahaya..siap ade amaran tulis " awas!! cermin retak"..aduh, cermin kat tepi pintu bilik aku retak teruk ni..dah menanti masa nak jatuh ke bawah.Nasib baik ade tinted, kalu tak aku rasa dah lama cermin tu berderai jatuh ke lantai..

Nampaknya aku kena la merempat di mana-mana dulu sebelum siap sepenuhnya cermin bilik ku..macam2 aje..semoga cermin bilik aku pulih dengan cepat seperti sedia kala..hehehe..



post signature

4 comments:

Unknown said... ~~ Balas Komen ini ~~

alamak sape yg mengamuk pi tumbuk bilik diana ni

Nordiana Nordin said... ~~ Balas Komen ini ~~

emm, itule diana jumaat cuti,,diaorg kata jumaat pagi diaorg sampai ofis..dah retak cermin tu..

Nia said... ~~ Balas Komen ini ~~

eh,..aku tak nampak la retak tu Diana? rabun sungguh aku nih..huhu

Nordiana Nordin said... ~~ Balas Komen ini ~~

@Niatu kat cermin tu retak..ko tak nampak ke?

Post a Comment