Monday, August 16, 2010

Rawat Kanser Payu dara Menurut Al-Quran

Pagi ini aku berpeluang baca majalah Milenia Muslim..pertama kali baca majalah ini, dapat dari salah seorang kawan ofisku.

Aku nak kongsikan tajuk ni bersama kawan-kawna blog, semoga boleh diamalkan dan dikongsikan bersama-sama yang lain.


Untuk mengubati penyakit kanser payu dar itu, ikutilah peraturan di bawah ini:-

1. Sebelum tidur malam, masak beras kira-kira segenggam sampai hampir menjadi lontong.
2. Dalam keadaan panas-panas itu masukkan ke dalam satu plastik, ikat rapat dengan getah dan bungkus kali kedua dengan kain yg agak tebal. Ikat dengan tali atau getah supaya nasi tidak terburai.
3. Baca Surah Al-Fatihah sekali, Surah Ikhlas tiga kali dan Selawat Nabi tiga kali dengan niat bersungguh-sungguh di dalam hati supaya penyakit kanser itu dilenyapkan Allah S.W.T
4. Setelah selesai membaca bacaan tersebut di atas itu, lalu urut-urutkan bungkusan nasi panas itu ke payu dara hingga panasnya meresap ke dalam payu dara sambil membaca kalimat takbir (Allahu Akbar)terus menerus sampai nasi itu dingin.
5. Lakukan cara begini selama 21 malam. Insya Allah, anda akan melihat manfaatnya luar biasa.

Sebagai manusia, kita hanya berusaha dan berikhtiar. Kita wajib yakin bahawa Allah S.W.T mudah baginya untuk melenyapkan penyakit itu kembali menjadi air, menjadi angin, menjadi peluh dan sebagainya, dengan berkat kemuliaan dan keagungan wahyu-Nya yang berupa surah-surah yang dibaca itu dan berkat kemuliaan Nabi Muhammad S.A.W.

Sebagai orang Islam kita wajib meyakini bahawa tidak ada suatu penyakit pun yang mampu melawan firman Allah S.W.T


** Sumber dari : Majalah Milenia Muslim Keluaran Mac 2010.

post signature

0 comments:

Post a Comment