Friday, October 15, 2010

Lambaian Kaabah..

Gambar Ramai-ramai..


Allhamdulillah, sampai juga hajat ayah dan mertua aku untuk pergi haji bersama tahun ni...penerbangan mereka pada 12/10/2010. Seawal pukul 4.00 pagi kami dah bergerak dari umah aku ke Kompleks Haji Kelana Jaya, sampai sana dalam jam 5.10 pagi..lepas solat Subuh, kami berkumpul sambil menunggu kedatangan adik beradik yang lain.

Lebih kurang jam 8.00 pagi ayah dan mak mertua ku dipanggil masuk untuk melaporkan diri, sedih dan sebak rasa dihati semasa bersalam dan berpelukan dengan mereka. Semoga segala perjalanan mereka berjalan lancar, mak mertua ku diberi kekuatan semasa dalam perjalanan nanti.

Kami with ayah dan mak..



Allhamdulillah, kedua mertuaku dah selamat sampai ke al-haram hotel madinah pada jam 8.40 malam waktu malaysia.Semalam pulak tetiba kuar gambar ayah mertua aku kena interview dengan wartawan pasal jemaah haji dinasihatkan jaga kesihatan.Nampak ayah kelihatan sihat.

Semoga Allah beri kekuatan, kerahmatan dan kesejahteraan kesihatan kepada kedua mertuaku sepanjang menjalankan ibadah haji, dipermudahkan segala urusan mereka di sana dan dikurniakan haji yang mabrur..miss both of u so much..

Bakal Haji dan Hajah..



post signature

2 comments:

Tie HT said... ~~ Balas Komen ini ~~

seronok nya kalau dpt jejakkan kaki ke sana :)

Nordiana Nordin said... ~~ Balas Komen ini ~~

@Tiharainsyaallah, ada rezeki dan sampai seru mesti sampai ke sana..

Post a Comment