Wednesday, December 29, 2010

Happy Besday to Me..

My Besday Cake..



Allhamdulillah, aku menyambut hari kelahiran ku yang ke-29 pada 28/12/2010..syukur ke hadrat Ilahi kerana masih diberi peluang menikmati kehidupan dia atas dunia yang fana ini..dengan tibanya hari kelahiran ku ini maka bertambahlah angka usia ku..allhamdulillah, syukur dengan segala nikmat yang aku perolehi dalam usia ku ini...kehidupan memang tak dapat lari dari ujian dan dugaan, namun hanya padamu tempat aku bersandar, bergantung dan memohon pertolonganmu..Cukuplah Allah sebagai pelindung dan Allah adalah sebaik-baik pelindung..

Kepada mak,abah, adik beradik dan kawan-kawan yang sudi menghantar ucapan selamat hari lahir beserta doa dan kata-kata semangat..terima kasih yang tak terhingga buat kalian..semoga doa dan restu kalian dimakbulkan oleh Allah....aminn

“Ya Allah! Kau panjangkanlah usiaku agar aku boleh mendidik dan membesarkan anakku menjadi hamba-Mu yang soleh dan solehah, agar aku dapat berbakti kepada Mak dan Abah dan paling penting, agar aku sempat mengumpul pahala amalan bagi kehidupan abadi di akhirat. Amiinnn!!!!”

Ni majlis kecil aku buat di rumah mak..sempat masak spaghetti untuk semua..allhamdulillah kuah licin spaghetti aje tak abis..hehehe..terima kasih kepada semua angah tak dapat join sebab keje..love u all very much..

Majlis kesyukuranku....






post signature

2 comments:

shakila said... ~~ Balas Komen ini ~~

selamat hari lahir kak...moga akak mencapai kebahagian yang diinginkan...

Nordiana Nordin said... ~~ Balas Komen ini ~~

@shakilaterima kasih ila..dan ila pun semoga mendapat kebahagiaan yang ial cari..

Post a Comment