Monday, June 20, 2011

Selamat Pengantin Baru My Lovely Sister..Kak Yat

Kak Yat..cantik dan berseri-seri

Selamat Pengantin Baru Di ucapkan to My Lovely Sister Kak Nor Hayat a.k.a Kak Yat..dia kakak angkat Di yang dah Di anggap macam kakak sendiri, almaklumla Di anak sulung. Dekat 6 tahun kenal kak Yat, Negeri Sabah di bawah bayu menjadi tempat pertemuan kami. Dia jugaklah ex-housemate Di masa mula2 menapak kaki ke Negeri tersebut.

Kak Yatlah tempat Di mengadu segala kesedihan dan kebosanan berjauhan dengan keluarga. Kak Yat asal kelantan..sedih tak ada rezeki nak ke kendurinya di kelantan dan juga di Sabah.Allhamdulillah, akhirnya kak yat bertemu dengan jejaka pilihan hatinya di tempat yang sama..

Terlalu banyak kenangan pahit manis sepanjang kat Sabah yang Di lalui bersama Kak Yat. Di panjatkan kesyukuran pada Allah kerana mengurniakan Di kakak macam kak yat, sangat caring and loving..

Walaupun Di tak berkesempatan menghadiri majlis perkahwinannya di kelantan dan sabah..dapat gambar pun dari facebook pensyarah kat sana..Di mengambil kesempatan ini mengucapkan "Selamat Pengantin Baru" kepada Kak Yat dan Suaminya.

Di doakan semoga Allah kurniakan kebahagiaan, kerahmatan, keberkatan dalam rumahtangga Kak Yat. Semoga berkekalan hingga ke syurga dan dikurniakan anak-anak yang soleh dan solehah..miss u so much my lovely sister..take care..



post signature

0 comments:

Post a Comment