Friday, May 15, 2009

bile agaknye?

tadi aku cuba call spa lagi untuk tanya status terkini ake..yelah dulu kan kiv..akhirnya dapat jugak call..ada orang mengangkatnye..

dan keputusan nya aku calon simpanan..kire lepas le pasal isu degree aku yang konon2 nye tak iktiraf aritu..tapi sampai bile simpanan nye???..hanya Allah yang tahu..sebab kalu lambat expired simpanan tu sayang le..bile agaknye ada rezeki aku untuk dipanggil memegang jawatan Pegawai Teknologi Maklumat di bawah JPA..aku masih sedia menunggu dan tak pernah lupa utk terus berdoa semoga usaha dan doa aku diperkenan oleh Allah..

semoga aku akan dipanggil utk menjawat jawatan tersebut, dapat le aku pulang ke semenanjung dan tinggal dekat ngan family..itu antara tujuan kedua le..tujuan utama sudah semestinya utk menggunakan degree aku yang dekat 4 tahun lebih kena perap aje..semoga adalah rezeki utk aku, zana dan myhubby..aminnn..

1 comments:

Shakila Hashim said... ~~ Balas Komen ini ~~

moga rezki anak kedua akk dpt...AMIN

Post a Comment