Saturday, May 23, 2009

semoga ada rezeki dari Allah untukku..

tadi dalam jam 11.23 a.m aku terima call dari SPA 03-88856357 dari Cik Fina dia tanya aku ada apply Pegawai Teknologi Maklumat kan, dia minta aku faks kan slip gaji terkini untuk penetapan mata gaji..terkejut betul aku..

then, aku tanya agak2 camtu bile akan dapat offer dari SPA...dia kata dia kena berikan slip gaji dan degree aku pada pegawai dia untuk pengesahan kelayakan pastu tunggu le ape respon dari diaorg..emm, berdebar2 aku mendengarnya..aku dah pun faks kan pada cik fina sebelum lunch tadi..

harap2..semoga ada lah rezeki untuk aku memegang jawatan PTM di bawah JPA..semoga usaha dan doaku selama ini dimakbulkan Allah..aminn..

2 comments:

ashiena said... ~~ Balas Komen ini ~~

semoga berjaya..

Nordiana Nordin said... ~~ Balas Komen ini ~~

tq..doakan ek..

Post a Comment