Friday, July 3, 2009

ke mane agaknye aku kena posting ni..

ari ni dah 2nd days aku kat kementerian sumber asli dan alam sekitar..semalam lapor diri kat JPM..ada taklimat sampai tengahari petang terus ke sini..tapi menurut pegawai sini KSU tak ada pergi pahang..isnin baru balik..

emm, kire sementara tak dapat tempat ni dok lepak2 le..kat library..borak2..tapi risau jugak ni tadi pegawai tu cakap dia akan cuba le sebab kami 3 org..tiga2 mintak kat putrajaya..ade le dia cakap KL ngan n9 ade kosong..emm, ni risau..

aku berdoa2..semoga aku dapat kat putrajaya..haru jugak kalu dapat tempat lain..dah le berdua aje ngan farzana nasib le mak abah dok sini..leh ar stay umah diaorg..zana pun terpaksa mintak tolong aishah tengokkan sampai hujung bulan..

Ya Allah, semoga aku kena posting ket kementerian aje di putrajaya..risau sangat ni..abg jauh di sebarang laut china selatan..payah jugak kalu kena stay berdua aje ngan zana..paling sian zana le..sian anak umi..

semoga kami dapat terus berada di sini stay kat umah mak..dan abah sementara menunggu abg pindah ke semenanjung..aminnn..

dah 4 hari aku pulang ke semenanjung..abg lak dah seminggu kat brunei..isnin ni balik le abg ke kk..sian abg kena stay sorang2..emm, besar betul pengorbanan yang kami kena buat utk aku dapat jawatan pegawai ni..semoga kami akan terus tabah menghadapi dugaan hidup ini..aminnn..

0 comments:

Post a Comment