Tuesday, July 14, 2009

my life now..

ari ni genap 3 ari aku kat Jabatan Alam Sekitar(JAS), allhamdulillah aku dapat kat putrajaya..walaupun masa 1st day aritu jumpa my bos dia mula2 nak hantar aku ke Eimas Bangi..tapi lepas aku cite pasal kedudukan aku..dia paham..thanks you very much bos for ur understanding..

masa sebelum jumpa bos..2 org dok puji depan aku cakap bos aku baik..hope begitu le dapat keje dengan baik..dan cemerlang..

aku kena jaga unit rangkaian dan keselamatan..masa dok buat small discussion ngan my staff..ade dua aje staff aku dua2 lelaki..sorang name faizal sorang name sapuan..cam banyak aje benda yang kami kena handle..hope kami dapat berkerja dalam satu pasukan..ape yang penting kerja sama..

kehidupan sekarang dah jauh berbeza..aku pi keje buat masa ni naik bas..pergi dan balik..zana mintak tolong aishah uruskan..makan pagi sorang2..sedih aje kekadang teringat masa kat sabah..pegi keje ngan abg..makan pagi ngan abg..dan lunch pun ngan abg..semua nya hanya tinggal kenangan sebab kami tak keje satu tempat lagi macam dulu..

emm, ari ni jugak dah 2 minggu aku tinggalkan tanah sabah..dah 2 minggu lebih jugak tak jumpa my lovely hubby..hanya telefon dan 3G aje jadi penghubung antara kami yang dipisahkan oleh laut china selatan ni..kalu ade sayap dan lama ku terbang untuk menemui insan tersayang di sana..emm, ape pun aku perlu tabah meneruskan kehidupan ini demi puteriku yang tercinta dan demi masa depan yang lebih baik untuk kami sekeluarga..Ya Allah, berilah kami kekuatan untuk menempuh dugaan dan cabaran hari mendatang..aminn..

0 comments:

Post a Comment