Thursday, July 16, 2009

sad morning..uwaaa..

emm, pagi ni sedih betul..
tak pasal2 aku menangis di pagi hari..
aku tunggu bas nadi putra macam biasa..tapi bas yang biasa aku naik tu tak berhenti sebab terlampau penuh..tunggu sampai le dekat 7.35 tak ade pun 2nd bus..
then, call taxi suruh tunggu 10 minit..lepas 10 minit tak jugak datang bile call balik cakap masih belum dapat sebab pemandu semua lum datang..
then, aku memang dah cuak gile ni..abis le merah punch card ni..sampai dalam hati berdoa2..
then, nampak ade satu teksi lalu..ade penumpang tapi aku tahan gak..sib baik teksi tu berhenti dan kebetulan penumpang dia pun nak ke presint 2..jadi aku naik sekali la..
sampai kat lobi JAS..tak ade langsung lif..last2 panjat le tangga ke tingkat 4..
sampai kat punch card dah jam 7.59..selamat..nanti tak pasal2 malu aje ngan bos baru masuk seminggu dah datang lambat..

emm, memang dugaan betul dah le aku posa sunat ari ni..cepat2 le abg mai sini uruskan kete..hidup nak harapkan bas ni memang leceh..

0 comments:

Post a Comment