Wednesday, January 27, 2010

Allhamdulillah..aku lulus..

Tadi kawan aku suhairina..geng same lapor diri kat kementerian bagitau result exam undang-undang kerajaan dan kuar..
so, aku check ar..risau gak..dengar ade yang pernah kena repeat exam sebab failed..semalam aku dah pun daftar just standby kot2 ape jadi..so dah daftar..alih2 ari ni dah kuar result pulak..

ape2 pun..allhamdulillah aku lulus dengan jaya nya..tahniah tu ina dan kak iza jugak coz dah lulus..lepas satu proses..tinggal settlekan yang lain..tak sia-sia aku menulis cam nak patah jari..sebab kejor masa..mg lepas baru lulus ngan jayanya kursus induksi..emm, semua kena lalui balik..coz dah pindah tempat..hope permohonan aku utk buat pengecualian induksi umum diluluskan..malas mau pergi dah..hahaha..dok keje dengar ceramah aje..

post signature

2 comments:

Poji said... ~~ Balas Komen ini ~~

tahniah, semoga cepat sah dalam jawatan

Nordiana Nordin said... ~~ Balas Komen ini ~~

tq..aminn..

Post a Comment