Wednesday, January 13, 2010

Busy..



Dah lama tak menulis kat blog..emm, masuk tahun baru ni busy betul aku..banyak kena settlekan..by end of this month..ni ambik nafas jap..tulis skit le..rindu pulak nak menulis kat blog..

tadi baru abis meeting ngan my bos..dia suruh buat perancangan tahun 2010..berdasarkan peruntukan yang diterima..waa, peruntukan dan le ciput banyak yang kena cut2 ni..dah le tetiba dapat projek untuk buat video conference..since last weeks lagi aku dah dok prepare2 dokumen utk kuarkan sebutharga..memang terkejar2 le sebab next weeks aku tak ade seminggu..nak kena pi induksi khusus pulak..so, lagi bertambah busy le aku dibuatnya..

hahaha..baru tau ingat aritu masuk bulan 7..keje tak banyak sangat dah hujung2 tahun just monitoring je lebih sampai aku pun naik mati kutu keje tak ade..sekarang baru tau..ape2 pun good luck to me..bak kata bos buat je kerja kita..hahahaa...mau sambung kerja..c u later..


post signature

0 comments:

Post a Comment