Sunday, May 9, 2010

Berbengkel ke Perlis Indera Kayangan - 1st Days

Aku dapat surat arahan ke bengkel rangkaian under kementerian kat Hotel Putra Palace, Perlis..emm, nampaknya kena la tinggalkan farzana utk 2 malam..dan kebetulan myhubby balik untuk outstation training student for MASUM..so, hope farzana ok la tinggal ngan abah dia..

Dah le kena naik flight awal gile..kul 5.00 aku dah jalan dari umah ke airport..flight kul 7.15..pas ambik my ofismate terus ke lcct..zana yang masih lena diulit mimpi aku angkut je..

Masa myhubby hantar aku kat entrance nak masuk zana tersedar..nangis jugak le dia..sian anak umi..aku sampai kat perlis jam 8.10 pagi..then, kebetulan jumpa kawan aku di jabatan lain..terus tumpang kete ofis dia..

Gua Kelam...



Disebabkan masa masih awal..driver dia bawak kami jalan2 ke Gua Kelam..dan sempat gak ke Wang Kelian..kami pi kedai belah Thailand..banyak barang2 perhiasan dijual..tak larat mau lame2 sebab cuaca sangat panas terik..

Wang Kelian...



Lunch tu sempat aku makan laksa perlis..yummy sangat sedap..then, kul 2.00 kami checkin kat hotel..kul 4.00 ade taklimat..then, bengkel bermula jam 8.00 malam..

post signature

0 comments:

Post a Comment