Tuesday, October 20, 2009

weekend activity

minggu ni aku tak ikut my parents back to sg buloh..farzana demam start on friday..so, just bawak zana ke klinik risau sebab kat nursery dia baru2 ni dok kecoh pasal penyakit tangan, kaki dan mulut..lagi2 macam aku ni mana le ada ape2 pengalaman..allhamdulillah zana ok..cuma doktor suruh more careful le..pasal kedaan nursery dia..semoga anak umi cepat2 sihat ye sayang..

then, around 3.30 p.m aishah, nurul arif dan aku kuar jap ke shopping complex want to buy something..bawak le zana sekali sian anak umi jalan pun cam org letih..tak ada mood betul dia..masam aje..

this sunday aku plan nak buat spagheti bolognese..tetiba rase nak makan spagheti..rebus2 le daging dan siapkan kuah..yummy2..sedap..lama tak makan..seronok bila bagi kat zana dia makan bukan main..walaupun demam selera ada..allhamdulillah..lega rasenya..licin jugak le spagheti yang aku buat sold out..heheee..

petang abg zam, abg zaidi dan abg zuri and family mai umah putrajaya..kire raya le..mak masak mee goreng dan beli lemang makan ngan rendang..riuh jugak le..yelah ramai..farzana cam pelik sebab ramai sangat org..siap nangis tengok org makan mee..sebab dia lapor suruh org suapkan dia sekali..

emm..ini lah my weekends activity..ahad tak ke mane2..just stay umah dan terima kunjungan abg2 sepupu ku tadi..

post signature

0 comments:

Post a Comment